Recenzie (41)
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Velice předvídatelné, zbytečně dlouhé... jen toho kloučka mi bylo líto
Aféra - Epizoda 5 (2018) (epizóda)
Tenhle díl mě ve 4. sérii chytil za srdce a nepustil. Coleova cesta do minulosti k pochopení sám sebe je neskutečná.
Wind River (2017)
Kdyby to šlo, dám hvězd ještě víc. Něco takhle deep & sad jsem dlouho neviděla. Při zaverečném rozuzlení mi bušilo srdce a při uplném závěru se mi draly do očí slzy. Děkuji za tento zážitek 🖤
Na návšteve (2015)
Jakože cože?
Láska je láska: Generácia Q - Lapse in Judgement (2020) (epizóda)
Skvěle udělaný závěr, už se nemůžu dočkat další série!
Čo sme komu zase urobili (2019)
To, co v prvním filmu fungovalo skvěle, tady působí vyčpěle a spousta vtipů vychází naprázdno. Chybí tomu švih, lehkost,... znovu už to vidět nepotřebuji, narozdíl od prvního dílu
Kateřina Veliká (2019) (seriál)
Minisérie sledující Kateřinu jako vládkyni, matku, ale hlavně jako Potěmkinovu lásku. 5/5
Láska je láska: Generácia Q - Less is More (2019) (epizóda)
Stejně super tempo jako v prvním dílu. Je to skvelé. Opravdu se to děje, Shane i další dámy jsou zpět a snad jeste lepší nez dřív!
Láska je láska: Generácia Q - Let's Do It Again (2019) (epizóda)
Stejná radost jako u návratu Gilmorových děvčat, ale tady povedené!!! Ze staré party Shane (hot as always), Alice a Beth + par dalších zajívavých postav. Snad si to udrží ten hype!
Dedo je lotor (2016)
Od odpadu to zachraňuje pouze Robert DeNiro. Větší ubohost jsem už dlouho neviděla