Recenzie (444)
Cesta na západ (2005) (seriál)
Předně bych ocenil nádhernou výpravu celé série...Je potřeba si stále uvědomovat, co se v amerických dějinách stalo a co jsou dnešní "američané" vlastně zač..z jakých myšlenkových a hodnotových tradic vycházejí...Oni se totiž zas tolik nezměnili, což je dost špatná zpráva pro zbytek světa..
Cesta vzhůru (2000) (seriál)
Zidealizovaná ukázka dnes velice módní "výchovy prožitkem", která se dostala se zpožděním i do ČR a v rámci tzv. teambuildingů zachvátila mnoho skupinek nadšenců...Nenáročné, odpočinkové, občas opravdu kýčovité...
Cestománie (1999) (seriál)
Svět je krásný a díky cestománii je nám blíž...;)
Cez palubu (1987)
Příjemná, lehká komedie pro nenáročné..Člověk se opravdu baví a občas mi přišlo "Anne" dost líto, ač jsem jí to přál..:)Super..
Collateral (2004)
Naprosto úžasný thriller, který si diváka svou dynamikou naprosto získá..Jak píše Boss321..v dnešní době je příjemné, vidět thriller, kde není milion efektů a všechno tam nelítá do vzduchu..Výborné herecké výkony, skvělá režie, zajímavý příběh!Bravo
Crash (2004)
Úžasný film. Trvalo mi velice dlouho, než jsem po skončení titulků zavřel pusu...Problémy (nejen) americké společnosti, které film řeší, jsou velice důležité a pocit urgentnosti, který jsem z filmu cítil je v pořádku..Zážitek.
Čata (1986)
Ohavnost, zrůdnost, nesmyslnost válek...Tyto a podobné přívlastky se už mnohé filmy pokusily vykreslit svou atmosférou či příběhem...Tento snímek Olivera Stonea ja jedním z těch, kterým se to povedlo...Je mi opravdu líto padlých vojáků, kteří umírali či prožívali "peklo na zemi" na druhé straně zeměkoule jenom proto, že si jejich přiblblá vlast hraje na policajta celého světa...Z válečné atmosféry mi je ještě teď úzko a nepomohla ani nádherná hudba Samuela Barbera..
Čierna labuť (2010)
Silný zážitek. Nemohu se ovšem zbavit dojmu, že už jsem podobné motivy viděl zpracované lépe. Toť ovšem pouze můj subjektivní pocit po shlédnutí filmu. Objektivně: naprostá povinnost pro fanoušky tohoto žánru, Natalie a její životní role (Oscar je ve správných rukou), geniální hudební kulisa filmu od Clinta Mansella..
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Ja som mala PitBull.....Teriéér..lol
Číslo 23 (2007)
Kdybych dosud neviděl tolik mysteriózních thrillerů, hororů, apod...tak bych hodnotil hodně vysoko..Ale tak to bohužel není, už jsme mohli vidět podobné filmy, ničím novým nás tohle prostě neobohatilo...Pár lekaček tam bylo, zajímavé filmařské záběry a dobrej sex..;)