Recenzie (148)
Nemilosrdní (2010)
Parta ametérů se snaží hrát partu amatérských partizánů.. pecka
Diabol v tele (2012)
Totálně předvídatelný pseudo-dokumet. Nebýt závěrečné akční 15 minutovky, tak je to zralé na odpad.
Nasleduj svoj sen (2011)
Pozitivní, motivační a hlavně naivní pohádka o fotbale a touze malého kluka, která je plná hodných lidí a šťastných náhod.
Svět nic neví (1987)
Téměř neznámý, téměř psychologický a téměř skvělý film. Nevím zda bylo absence kladných postav měla ukázat "prohnilost prvorepublikové vyšší třídy" nebo je to osobní pesimismus autora předlohy. Občas mi přišlo chování postav trochu nelogické a bezdůvodu, ale některé scény mě uchvátily svou syrovostí. Hm, těžké hodnocení, dávám 4 za zapomenutost snímku.
Let's Dance 3D (2010)
Můj předpoklad, že v postkocovinovém stavu, by byl tento film stravitelný, se nevyplnil. Nezvládl jsme víc než půlhodinu a posléze proklikání do konce...... sračka nad sračky a 1* je jen za to že asi fakt nedokáži ocenit pohybový talent :)
Hostel 3 (2011)
Je to nechutné---ANO je to nelogické---ANO Je to zábavné---ANO Je to HOSTEL!
Bezočiví tínedžeri (2010) (TV film)
Chtěl jsem dát 3* za klasický televizní film, ale za ten, i když prý skutečný, závěr dám 2*! SPOILER Aby si ta manželka z celého příběhu udělala obživu a objížděla školy a mluvila o tom pořád dokola a ještě ke všemu se usmířila s vrahem a brala ho sebou....to neee /SPOILER
Druhá šanca 2 (2009)
Slabé, a to neříkám kvůli tomu, že westerny nemusím. Stařík Terence Hill je zde skoro svatý a nezištný zachránce a ochránce....nuuuuuddddááááá
Chladnokrvný zabijak (2008)
Sice je to béčko, jak když si Hurvínek představuje válku, ale díky vtipným sprostým,krvavým a nacistickým :D scénám je to zábava. 2,5*
50/50 (2011)
Netuctový film o tuctovém příběhu. Takových filmů každý viděl desítky, ale v tomhle je něco víc....Dojemné,zábavné a napínavé-4,5*