Recenzie (809)
Dexter - Living the Dream (2009) (epizóda)
dost odvazny zacatek; moc se tesim na noveho serioveho vraha! a dexter by se mel uz konecne vyspat…
Dexter - Go Your Own Way (2008) (epizóda)
dexter vs. dva vrazi :DD
Dexter - Our Father (2008) (epizóda)
ja jsem fakt neskutecna - zacala jsem prvni serii, pak sla na sestou, dodivam dextera a ted jsem zas u treti… :D
Moderná Popoluška (2021)
jeezis marja, je tam chlap v satech a vsichni se z toho na csfd muzou posrat. mne se to libilo - super pisnicky, herci; bylo to novy, barevnejsi a zabavnejsi. zaujmuly me netradicni kostymy a female empowerment (“𝘣𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦, 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘯𝘰 𝘦𝘹𝘤𝘶𝘴𝘦𝘴”). chtela jsem tomu dat 4 hvezdicky, ale fuck it!
Iba vraždy v budove - Kto je Tim Kono? (2021) (epizóda)
STEVEN A MARTIN JSOU DILFSSS 😎
Iba vraždy v budove - Skutočné krimi príbehy (2021) (epizóda)
zajimavy serial se stevenem martinem, martinem shortem a selenou gomez (nova verze three amigos? :D). jestli jste true crime fanousek, tak doporucuju.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
𝟑𝟎.𝟖.𝟐𝟎𝟐𝟏 // zacatek docela nuda, pak nejaky trapny vtipy, nulovy character development zenskych postav, hodne nadrzenych scen s teckou (relatable), hodne sukacich scen se samponem (not relatable), smutna scena a konec, kde se vsechno vyresilo. to je cely film. — nejvic se mi libila postava prvoka; jak se staral o deti, jak zpival, jak se nestydel delat drag show a hlavne jak se jeho pribeh vyvijel. taky se mi libilo, jak si tecka nakonec nasel lasku, ktera vubec nevypadala jako ta z jeho predstav - protoze kazda zena nemusi vypadat jako pornoherecka s plastikama! — 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞: byla jsem po delsi dobe v kine se skoro celou moji rodinou a bohuzel na rodice nevyzbyla mista vedle me, tak si museli sednout prede me. a tak jsem videla jejich reakce… reknu vam, divat se na sexualni sceny s rodicema je fakt neprijemny. a taky na me nekdo vylil colu. SEN!
Redd Inc. (2012)
kazdej nejak pracuje - nekdo v kancelari, nekdo jako sex worker; nekdo je policajt, ci pravnik, mozna i soudce. a nekdo zas rad usekava hlavy… pan reddmann, manazer a vlastnik hrnecku s napisem “world’s best boss”, je tak trochu psycho, co tvrdi, ze neni vrah, za ktereho ho vsichni povazuji - a pro dokazani sve neviny udela cokoliv… — (ꜱᴘᴏɪʟᴇʀ?) toho druhyho psychouse jsem poznala uz na zacatku. stacily mi jeho pohledy; prece jen v tom mam praxi! — mooc se mi libila hlavni hrdinka a ten konec.. prej “𝘢𝘯𝘺 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴?” :D || ❝𝐈’𝐦 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫 - 𝐈’𝐦 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮.❞ 🖥⛓🔐🩸🪓
Spodina (1979)
❝𝐌𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐜𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐛𝐲 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐞𝐭𝐲.❞
Les Minets sauvages (1984)
𝐥𝐞𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐞𝐭𝐬 𝐬𝐚𝐮𝐯𝐚𝐠𝐞𝐬 je nejtemnejsi a nejbrutalnejsi film od 𝘫𝘦𝘢𝘯-𝘥𝘢𝘯𝘪𝘦𝘭𝘢 𝘤𝘢𝘥𝘪𝘯𝘰𝘵𝘢. zabyva se bojem o moc v drsnem vezeni pro mladistve. zacina tim, kdy je mlady muz priveden do tohoto vezeni pote, co byl zatcen za prostituci. krehky klucina brzy upouta pozornost agresivniho tyrana. tento fakt povede k serii realistickych a znepokojujicich scen zobrazujici znasilneni. zneuzivani prokracuje do te doby, dokud se ho nezastane dalsi vezen, zacne ho chranit a mit rad. — cadinot se jako obvykle venuje detailum, ktere ostatni reziseri filmu pro dospele zcela prehlizeji - napriklad character development. — v jedne scene se chranenec a jeho ochrance konsensualne a nenasilne “pomiluji”. ostatni je jen fascinovane pozoruji, nikdy predtim asi nevideli nenuceny pohlavni styk. — samotna skola je impozantni a velmi chladna goticka struktura, ktera se vzdy rysuje v pozadi jako prizrak a chladnym okem pozoruje vse, co se deje za jejimi zdi. skutecnost, ze zadnemu z dospelych dozorcu neni prokazano, ze ma sexualni vztah s mladymi vezni, dodava tomuto jedinecnemu filmu dalsi legitimitu - nekdy dokonce i zapomenete na to, ze se vlastne divate na porno…