Recenzie (77)
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizóda)
Babiše nesnáším, ale toto je sotva průměrný dokument....
Rozprávky bratov Grimmovcov: Perinbaba (2008) (TV film)
Když jsem to ve svých osmi letech viděl přišlo mi to jako nejlepší pohádka, nechci si to zkazit :DD
Deadpool (2016)
No, zklamalo....
Nabručení (2016) (seriál)
Parta buranů......
První život (2010) (seriál)
To nejhorší od Attenborougha, takže pouhé 4 hvězdy (85%).....neuvěřitelný člověk. Všechna čest!
Střepiny (2002) (relácia)
No....proč pouštěli do reportáže o holení soundrack z Dextra...to fakt nechápu. :DD
Muž z Hongkongu (1965)
To Lacoste triko s LV kufrem to zabíjí. :D
World of Warcraft: Looking for Group (2014)
Prostě nejlepší hra...
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
Prostě katastrofa
Zlatá mládež (2015) (relácia)
Z těch holek je mi špatně, ale jinak celkem sranda :D a ty dva chytrý borce mám rád