Recenzie (69)
Dvaja policajti (1977)
Klasika mého dětství :-)
Superman sa vracia (2006)
Pro mě absolutní zábava a B. Routh jako Superman je super, k tomu senzační Lex Lutor v podání Kevina Spaceyho. Bavil jsem se nadprůměrně. Nechápu tak nízké hodnocení :(
Muž z ocele (2013)
Supermana mám rád, ale prostě na to jak je to velkolepě udělané je to až moc velká nuda :/
Fízli zo zálohy (2010)
Velice průměrná akční komedie. Pár dobrých vtipů to nezachrání. Jediný kdo opravdu stojí za zhlédnutí je Mark Wahlberg a jeho fórek na konci filmu a styl kterým zemřeli hlavní hvězdy mi přišel úplně postavený na hlavu :/
S.W.A.T. - Jednotka rýchleho nasadenia (2003)
Tak tento film mám rád. Ani na chvíli sem se nenudil. Zajímavé herecké obsazení dělá z tohoto díla nadprůměrný akční film.
Banditi (2001)
Velice zábavná krimi-komedie se skvělým nápadem. Já se bavil od začátku až do konce. Beautiful Film...
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Jediné co to má společného z Die Hard je McClane a název. Velmi průměrný akční film bez slušného nápadu. Dvě hvězdy jen z úcty k této značce..."Yippee-ki-yay, motherfucker."
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
I přesto, že by Bruce Willis mohl zachraňovat možná tak seniory v domově důchodců, překonává všechno a všechny. Kdyby "čtyřka" vznikla hned po trojce bylo by to na *****
Smrtonosná pasca 3 (1995)
Bruce Willis jako polda, kterého by potřebovalo každé velké město. Můj superhrdina McClane. Čárlííí já ti tu židli nacpu do prdele...
Smrtonosná pasca 2 (1990)
Už jsme zase až po uši v teroristický kaši a my se při tom skvěle bavíme, John McClane podruhé válí...