Recenzie (36)
Revival (2013)
ani vtipné ani zajímavé ani dobře zahrané, spíš nudné a unavující, otázkou je, kdo si to zaplatil..../ v podstatě divák, o chytrých telefonech, pane golfisto, nemluvě, český film nějak upadá, myslím
FBI: Prípady Sue Thomasovej (2002) (seriál)
Nádherná ideologická " masírka ", kam se hrabe Major Zeman, ty úžasné prostřihy na národní památníky a podobně... představme si, že by se co 5 minut v nějaké britské, německé nebo české řadě kriminálních případů stále dokola objevovaly symboly státu, když si představím, že bych v Profesionálech viděl za hodinu 10 krát Tower bridge ...a tak podobně, taky mě vadí, jak dramaturg hraje na city, chápu ho, ale nesouhlasím. Otázkou je, jak k tomu přistupují lidé neslyšící. Jistě, že to "připomíná" slyšícím, jak je jiný a náročnější svět těch, co neslyší. Jen nevím, jestli to není zneužití, podobné by to bylo, myslím obecně, s jakoukoliv tělesně nebo mentální poruchou/postižením, ale zas je to milé, i když to USA velikáštví je "až moc"/ krom toho jsem se už dávno chtěl naučit alespoň několik základních posunků ve znakové řeči
Búrlivé víno (1976)
1976,1982,1986 Illík,Sirotek,Vaniš __________________________________________________ stejní tvůrci, jiná politická situace, jiné "oči" nemyslím, že se jedná o komedii, alespoň ne z pohledu dneška
Prodáno (2005) (TV film)
Bydlel jsem v tomto domě 25 let. 31.srpna byl zasqutován na 1 den, na tomto odkazu http://byznys.lidovky.cz/dum-duchu-na-pohorelci-je-prazdny-a-chatra-sidli-tam-vsak-83-firem-pss-/firmy-trhy.aspx?c=A130902_100800_firmy-trhy_mev je shodou okolností i fotografie mého bytu docela mě mrzí, že jsem se nezúčastnil.
Ďábelské líbánky (1970)
Po shlédnutí filmu chápu, že není příliš známý. Bohužel od začátku jsem se těšil na konec a to je asi špatně. Nudný nakašírovaný vyumělkovaný / v podstatě za každou cenu udělaný film, ale! nálada tehdy asi nebyla moc dobrá a společenská objednávka to tedy respektovala.
Bent (1997)
Glass je minimalista/, 2/3 tohoto filmu je takových. Tak dokud vás nezavřou, protože máte jiné oči nebo divné nehty, koktáte, posloucháte jazz, čtete závadnou literaturu nebo se nechcete nechat znásilnit --spíš v hlavě, něž jinde/ někdy myslím, že to tak dlouho trvat nebude/ posilujte... kamenů dost, nejen těch uchopitelných,// navrhoval bych " kolonku" filmy k zamyšlení..., díky za něj
Pamětnice (2009)
Je až s podivem, jaké obsazení tento film má....je škoda, jak málo bylo využito. Herecký pokus pana Magnuska je až unikátní... dlouho jsem neviděl tak slabý film s takovými herci . Dramaturgie + scénář je až provokativně hloupý...Jen doufám, že někoho, kdo bude mít peníze a podobné ambice, nenapadne ještě větší "perla".
Komici na jedničku (2010) (relácia)
V něčem to má jistě informativní hodnotu, nakonec , proč, že... ale v podstatě zoufale málo, snad alespoň to mělo nižší rozpočet. a pan Nárožný Na Hrad!.. je víc než podobenství samo
Rodinka (2010)
Proč vznikají takové věci?
Knoflíkáři (1997)
Podobný film již ale vznikl, ...Kolik slov stačí lásce 1961 a myslím, že také není k zahození