Recenzie (427)
Ceny Anděl 2018 (2019) (relácia)
Asi stárnu..
Zastavte temnotu (2018)
Tak to jsem nějak nepobral.. Hlavně ten konec.. K tomu stopáž k posrání, tím pádem 2* za přírodu, bohužel.
Hlavní kandidát (2018)
Film mě vůbec nebavil. 2* za Veru F.
Kazateľ (2011)
Chvílemi až tupé dialogy. Občas jsem se musel pousmát. Jinak příběh klasický, bez většího překvapení či zvratu v ději. Slušné efekty. Ale na víc než na 2* to prostě nejde.
Green Book (2018)
Po delší době jsem dal 5*. Tady musím. Příběh se mě dotkl, bavil mě. Bavili mě oba herci. Věřil jsem jim jejich role. Krásný příběh protipólů. Nevnucuje se.
Climax (2018)
Čekal jsem to mnohem tvrdší. Zklamání. Hudba fajn, kamera podtrhuje perfektně celou atmosféru. Horor to tedy v žádném případě není. Mé očekávání nenaplněna. Dvě * fakt jen za nápad, hudbu a kameru.
Crash (2004)
Krásný snímek s úžasným hudebním doprovodem. Na tento film se jen tak nezapomíná, i když je tomu dávno co jsem ho viděl.
Sezóna zabíjania (2013)
Upovídané, krásná příroda. Trochu debilní scénář. Příjemná hudba u závěrečných titulků. Hele dáme za 2*
Úsmevy smutných mužov (2018)
Já nevím.. Na český film celkem obstojný snímek. Co měl vyvolat? Měl něco sdělit? Vyvolat lítost? Takové nemastné neslané až na pár okamžiků. Švehlík mě bavil.
Silent Hill (2006)
Film má skvělou atmosféru. Na rok 2006 velmi dobré efekty za které by se nemuselo stydět kdejaké "B" nyní, v roce 2019. Jelikož jsem nepolíben herní sérií SH, tak pro mě překvapivý konec. Trochu bych zamakal asi na obsazení, ale i tak se na to prostě dalo koukat. Uniká mi tak celkově nízké hodnocení snímku.