Recenzie (425)
Jej telo (2023)
Tak tohle byl slušnej humpl. Jak zde již několikrát zmíněno - emočně ploché.. k tomu řemeslně úplně špatně. Další vyhozené peníze. Paní režisérka mě velmi zklamala.
Druhá světová válka: Na frontě - Nadřazená rasa (2023) (epizóda)
Tohle má smysl jen kvůli té skvělé barvě. Jinak je to samozřejmě letem světem. Ale ta barva, ta za to stojí.
Režim - Victory Day (2024) (epizóda)
Tak.. díky za to.. a uvidíme kam a jak se to posune dále..
Metóda Markovič: Hojer - Cesta k svetlu (2024) (epizóda)
Uhlík na hrad!
Vládcovia nebies - Piata časť (2024) (epizóda)
Dobrej díl. Konečně mě to vtáhlo.
Vládcovia nebies - Šiesta časť (2024) (epizóda)
Poslední dva díly mě fakt ba. A v této epizodě týpek z Darku jako příjemný bonus. Jen tak dál.
Bod obnovy (2023)
Vizuál je špička ale příběh spíše jako jeden díl nějakého random seroše. Půl hvězdy za titulkový song s Vladimirem 518.
Případ převážně neškodný (2024)
Já nevím. Mě na tom nezaujalo skoro nic. Dokument plný divných lidí, kteří pátrají po člověku, který byl také divný. Snaha o nějskou senzaci během celého dokumentu se nenaplnila. Mraky lidí co v dokumentu vystupují mají asi podobné bubáky v hlavě jako ten týpek. Za mě ztráta času.
Monarch: Odkaz monster - Následky (2023) (epizóda)
Táta kurevník, fakani ho hledají po celém světě, monster jako šafránu, dějová linka slabá. Hlavně že tam bylo všechno co tam být mělo.. lesby, gayové, barevní, latino etc. Díky moc.
Monarch: Odkaz monster - Nechť se přihlásí skutečná May (2023) (epizóda)
Je to ještě horší než jsem čekal..