Recenzie (401)
Mladá dáma (2024)
NEČAKANÝ survival. Perfektná atmosféra, uveriteľné dialógy, výborná grafika. Dokonca pár výborných zvratov. V závere mohlo byť zlo potrestané bolestivejšie, ale zadosťučinenia sme sa dočkali.
Wonka (2023)
Vizuálne celkom pekné. Avšak humor absurdný, dej pochmúrny, celé akési plytké, prázdne, bez emócií (záverečné stretnutie s matkou), postavy iritujúce (nielen tie negatívne). Tvorcovia mali skvelú možnosť s týmto obrovským potenciálom spraviť počin podobný filmu The Greatest Showman. Namiesto toho sme dostali inú verziu Řada nešťastných príhod, či Polárny expres.
Štěstí chodí po šálcích (2023) (TV film)
Jedna z tých milých uveriteľných a nie pritrápnych jednohubiek.
Hviezdna brána - Paradise Lost (2003) (epizóda)
Fajn epizóda, taká survival pohodička.
Hviezdna brána - Abyss (2002) (epizóda)
Really? Jacka mučia až do smrti, oživia a zas mučia, oživia a zas mučia. Celú epizódu. Čo sa to so scenáristami stalo??? Preskakujem.
Hviezdna brána - Nightwalkers (2002) (epizóda)
V tomto seriáli fakt nikoho nezaujíma nejaká zmanipulovaná zombie sekta 🙄
Hviezdna brána - 2001 (2001) (epizóda)
Och, tieto epizódy plné neprajnpsti, intríg a politiky. Presný opak toho, o čom Hviezdna brána je. Preskakujem.
Hviezdna brána - Ascension (2001) (epizóda)
Tak táto epizóda bola doslova iritujúca 🙄 Správanie Cartrivej bolo akoby bola malá školáčka, mimozemšťan úplný úchyl. Žiadna bezpečnosť, žiadna logika, žiadna autenticita postáv. Primitivizmus. Och...
Hviezdna brána - Window of Opportunity (2000) (epizóda)
Z témy, ktorá je vpodstate klyšé, urobiť takto perfektnú komédiu, to dokáže len tvorca s veľmi dobrým citom pre atmosféru a scenár. Výborne zahrané!
Hviezdna brána - Medzi svetlom a tmou (1997) (epizóda)
Tak táto epizóda boal fakt strašne nudná až iritujúca. Stačí vystreliť a zachániť členku posádku, ale nie, oni budú dva dni špekulovať a otáľať.