Posledné recenzie (77)
Ajťáci: Přichází internet (2013) (TV film)
to se opravdu nepovedlo. Měla jsem problém to dokoukat do konce a vydržela jsem asi jenom z nostalgie k seriálu, který mám doteď ráda.
Bohemian Rhapsody (2018)
Komerční limonáda plná patosu a trapnýho hraní na city, že by se za to nemohl stydět ani bollywood...v hlavní roli s Dwaynem Dibleym z Trpaslíka, který ani neumí otevřít pusu do playbacku. Ostatně mi uniká důvod, proč takhle přetáčet koncert Life Aid, jehož celý kvalitní záznam se dá shlédnout na youtube... asi se holt musely nějak přidat ty srdceryvné pohledy na všechny blízké v zákulisí...Za mě hrůza. Queen a Freddieho mám upřímně ráda...dokonce natolik, že se nezblázním ze špatného filmu jen proto, že je o Queen. Naopak...o to víc mi vadí, jak prvoplánový, plytký, vyumělkovaný a nudný je...jenom parazituje na odkazu kapely.
Enthiran (2010)
TO BYLA ALE NUDA! Těšila jsem se na spoustu ulítlé akce, hloupých zápletek, barev, trapných bojových scén...no i se zavřenýma učima a povzbuzena notnou dávkou alkoholu jsem nenašla nic než nudu...zdlouhavou otravnou upištěnou nudu... ani hudební vsuvky to nezachránily. Za mě ohromné zklamání.