Recenzie (3 359)
Vraždy v Mazúrsku (2021) (seriál)
Klasická krimi .Z dílny ARD ,odehrávající se v Polsku.Sice si mohli odpustit ten filtr na kameře ,ale zase kvituji že aspoň ona kamera byla statická.Nevím, jestli se scénář neinspiroval ukrajinským Čichačem.Ale tak jako tak mě děj zaujal.A to jako jen čtyři epizody?!
Meurtres à... - Vraždy v Toulouse (2020) (epizóda)
Klasické Vraždy v....Tentokrát se tvůrci víc věnovali příběhu než reklamě na turismus...dlouhé záběry na okolí, kde se točilo.Není to na škodu, jen tady to bylo jinak.Aquilar je příjemná herečka a skvěle sekundovala tomu starému ,nerudnému kocourovi veliteli.Obsazení kvalitní a ani nescházelo genderově ,nebo jak,vyvážené doplnění herců.Prostě Francie jak má být.
Dráma na mori (2021) (TV film)
Ženská má vždy pravdu.Ztráta syna a muže v ní probudila lvici.A na konci se dozvíme,proč se vlastně ani nestálo o to,aby pravda vyšla najevo.
Paul a škola života (2016)
Pět za příběh o chlapci ,který k dobrému životu přišel.Souhra náhod?Možná.Kvituju,že z toho scénárista neudělal zapeklitý příběh a nechal děj plynout jako vodu v té říčce s lososy.
Jett (2019) (seriál)
Gangsterka , ale úplně jinak ,než známe z USA.Žádní nabušení agenti ,lítačky aut atd.Tady se soustředilo malé množství herců a ty spojuje příběh a osudy.Obdivuhodná statická kamera.Hra se světly a stíny.Zajímavá atmosféra.Režisér zřejmě dal hercům dosti zabrat .Bez jediné známé tváře vytvořil něco ,co mě přibilo do křesla.Ani to neroztahali do několika dílů .Má to jen pár epizod !Jsou tam i vtipné pasáže.Mě se to prostě líbilo!
Ztracený král (2022)
Není to bůhvíjaké veledílo.Ale Britové o historii umějí točit zajímavě.To se musí nechat.A mile mě překvapilo,že jsem zde potkala herečku Sally Hawkins.Zaregistrovala jsem ji ve snímku Maudie.Dodnes vidím její shrbenou postavičku jak belhá polní cestou kolem lánu se zvlněnou trávou.Její výkon spolu s Hawkem byl famózní.Fakt mi tekly slzy jak z okapu.Ale zpět.Philippa vyvinula obrovské úsilí ,ale nakonec smetanu slízli zmetkové a ani se nezačervenali.Klasika.
Uklízečka - Série 1 (2022) (séria)
Slušně akcemi nadupané béčko.Dokonce se jim tam vešel jeden otravný ,uhlíkový ,ekoterorista.A mafiáni nebyli Rusové ale Arméni.Tam se jako na potvoru v reálu zrovna válčilo.Scénárista měl fakt bujnou fantazii.Zakomponoval i několik ras lidí.Takový cvrkot jsem nezažila v těch nejoceňovanějších slátaninách.S věhlasnými jmény.Druhá série prý nic moc,ale uvidíme.
Goliáš (2022)
A to jako si někdo myslí,že korporace si nechají spadnout zisky? Ale jako poukázání na lumpárnu to sedělo.Ale to je taky všechno.
Já a moji bratři (2021)
obyčejný příběh,sice trochu přitažený za vlasy ten konec ale budiž....
Ticho (2021) (seriál)
Seriálu nechybělo napětí,zvraty v ději, ale ani některé chabé výkony herců.To ale asi bude tím,že zas tolik filmových rolí není k dispozici.Evropská produkce nechrlí tolik A,B,C srágor.....