Recenzie (3 338)
Deviaty život Louisa Draxa (2016)
vadil mi guláš uvařený z mysteriozna a reality.Nic komplikované jen pokus o něco zvláštního
Chronic (2015)
scénář možná na úrovni ale jen pro úzkou část diváků
Dobrý policajt (2012) (seriál)
co to bylo?Amanda mi přišla jakoby naše Pyšná princezna když vrazila obličej do pytle s moukou...Policajti kteří dělají vše pro to aby se zesměšnili.To není o tom jak se chovají ale o tom že divák je v řešení vždy o krok vpředu.To vám potom začnou vadit i uši Johna
Trable dívčí kapely (2014) (TV film)
upištěná tragedie
Toni Erdmann (2016)
je hodně způsobů jakými vyjádřit pochody v disfunkčním vztahu otce a dcery...ale tohle už bylo na hranici sci-fi.Těžko by to takhle v reálu zafungovalo
Ohňostroj lásky (2014) (TV film)
odpad
Pistolnice Jane (2016)
Portman není akční herečka,doslova se v roli očividně trápila.A nabyla jsem jistotu že film kde se objeví Mc Evan nebude stát za nic.Nemělo to jiskru,nemělo to šťávu,prostě nic.Uprášené nic.
Traja v jednej posteli (2007)
život tropí hlouposti.Nesnáším filmy kdy jeden překřikuje druhého aby jakože jeho role byla užitečná,ale tady mi to nevadolo a bez toho vyrválu by to nebylo ono.
Slunci na dosah (2015)
film zasáhne spíš svým obsahem ženy.Po začátku kdy nikdo neuhodne kam bude příběh směřovat budete dosti překvapeni..Film mohl být o třetinu kratší některé scény byly zbytečně zdlouhavé.Ale to je typický znak,rozebrání klíčových okamžiků formou dialogů až na kost , z dílny Francouzů a musíme s tím počítat..
Noc generálů (1967)
filmu do dokonalosti chybí už jen lepší výkony herců ale vzhledem k tomu,že byl natočen před padesáti lety Brity a Francouzi, klobouk dolů!,Fakt dobrý