Recenzie (3 376)
Malena (2000)
i po dvaceti letech zajímavý snímek.Zdůraznění krásy Bellucci.Propracované detaily,vynikající režie a kamera.
Dealer (2012)
Umím si představit že to takhle ve světě drog chodí naostro.Nejdřív naplnit svůj nos a potom těm druhým.Hnus
Radost pro Freddieho (2011) (TV film)
na film musíte pohlížet jako na pohádkový- jak splnit sen klukovi který už na tomhle světě končí.
Naprieč časom (2009)
Dětský herec Etel to byla jedna katastrofa,pokašlal co se dalo.V roli se plácal a režie mu moc nepomáhala.Ale kvůli paní Smith jsem to skousla
Vážený občan (2016)
Nebavilo mě neustále přemýšlet co tou kterou situací tvůrci naznačují.Film spíš pro intelektuály.Jako komedie ,u které jsem čekala že se budu bavit, se výsledek nedostavil
Komisař Kreutzer: Lovec zločinců (2010) (TV film)
jinde nic nebylo ale dalo se na to koukat.policajt není Rambo sem tam nějakou schytá.Ale musím poznamenat že dabing se nepovedl
Země zločinu - Štýrská krev (2014) (epizóda)
t enhle díl je naprosté fiasko.nevím proč musí být vodítkem k vraždě téměř vždy sex a lascivní záběry kamery na pozadí a jiné partie herců....nechybí mlsné pohledy...
Milosrdné lži (2010)
V podstatě šlo o to,že ani svoje dlouholeté přátele neznáme.Každý má svoji Pandořinu skřínku kterou jen tak někomu neotevřeme.
Hlavu hore (2015)
docela si tenhle příběh dokážu představit v reálu! Se vším všudy
Frank (2014)
Parta pošahanců co si nevěří a jsou spokojeni až když o ně nikdo nestojí