Recenzie (3 359)
Mud (2012)
Poměrně jednoduchý scénář s famozním McConaugheym.Klasický příběh lásky a nenávisti.Ponuré prostředí .Lidé ,kteří se probíjejí životem jak se dá.A USA klasika : vše skončí řádnou zabijačkou.Kdy tímhle způsobem zvítězí dobro nad zlem.
Čas, který zbývá (2009)
Dnes už by ten film asi dopadl jinak.Za tu dobu od natočení se řádně pohnuly dějiny.Ale já jsem se pobavila.Spíš mi to přišlo jako groteska.Nebrat film moc vážně.Oprostit se.Jinak se zabředne do politické polemiky a to je nadlouho.
Banková lúpež 2 (2019)
už mě fakt tyhle střílečky plné násilí fakt silně nebaví
Bez batožiny (2006) (seriál)
Překvapilo mě, že to bylo natočeno v roce 2006.Velice zajímavé informace.To už dnes natočí málokdo.Protože, když chcete klást otázky a dostávat fundované odpovědi ,musíte tu historii,problematiku a pod znát a mít nastudovanou.Například nedávno z Mexika z polí kde se uchovávají druhy kaktusů kterým hrozí zánik.Anebo je přibližují lidem aby jim o nich sdělili zajímavosti které jinak nepostřehnete.To dnes už umí málokdo.Vidíme jen spoustu keců a pomalu žádné záběry a když tak zpracované digitálně.Jako včera někde - losos skáče proti proudu a evidentně byl přimalován digitálně.
Roky a roky (2019) (seriál)
Dnes jsem se na beton ujistila,že politiku umějí nejlépe dělat herci a komici,ne tím,že by jí rozuměli ale umějí ji před občany zahrát.Zde tady v tom případku Emma Thompson.Mimika ,gesta vše za jedna!! Můj oblíbenec Tovey byl opět famozní.A vlastně všichni herci si se svými rolemi sekundovali na Oscara.I ti, kteří se museli popasovat s tím, že jim scénář přidělil určitý stupeň pošahanosti.Bezva hlášky.Překlad se zapotil aby vše sedlo.Extra famozní dabing.Kvituji ,že dali dvě epizody najednou a nerozsekali to na molekuly ,aby to natáhli do aleluja.
Horké letní noci (2017)
nevím jestli jsem zmlsaná, ale čuju ,že Britové by se s tímhle tématem ,o zjančených mládežníkách ,popasovali líp.Tady stálo všechno na prd......
Žiť (2022)
Nijak mě film nenadchl.Pomalý děj,který spěje hlemýždím krokem k rozuzlení: v jádru jde o špatné rodinné vztahy.
Požehnání (2021)
Vadil mi, a to silně,chaos.V poslední době se vyhledávají životy umělců, u kterých filmaři dohledali homosexualitu.Je to kvůli přitažení pozornosti na film???
První krásná věc (2010)
Další film s mým oblíbencem Mastanderou.Je pro mě zárukou kvalitní podívané .O čem film vypráví , je v anotaci nahoře.Dosti podrobně.
Najkrajší chlapec na svete (2021)
Myslím ,že Bjorn je jasná oběť komerce.Vyždímat a vyhodit.Myslím ,že klíčovou roli hrála jeho matka a potom babička.Viděla jsem nedávno film Slunovrat.Dokonalé psycho bez filtrů a triků .