Recenzie (193)
Star Trek (2009)
taková potupa... mě se snad začne líbit star trek... důkaz, že i pravověrný nestarotrekovec, může bez problému najít zalíbení v týhle nekonečný vesmířině.
Machete (2010)
jediný co si z tohodle filmu budu pamatovat, je délka lidského střeva.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
celkem zábava, ale když to srovnám s RED, tak nemůžu vejš než za tři stáry. abch hodnotil líp mělo to být víc odlehčený a nebrat se tak vážně.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
staromilsky zábavné a nenáročené. výborně obsazené a zahrané, jako bonus dokonce občas vtipné.
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
původně jsem to pořídil pro naší malou, ale po pár společných hodinách koukání, jsem docela propadl tomuhle jednoduchýmu humoru a zamiloval si věčně nasranýho sépijáka, na prachy orientovanýho krabse, úplně vymletýho patrika i nekonečně optimistickýho boba.
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
dějově mnohem slabší než jednička. kung-fu výborné až na závěrečný soubouj a vůbec celý trapný závěr....
Solomon Kane (2009)
tak po druhé projekci zvyšuji na plné hodnocení. jsou tu sice nějaký věci, který by se daly vytknout, ale těch kladu je velká většina. podepisuji všechny komentáře ve smyslu: pro fanoušky heroic fantasy, drsné, neutěšené a zablácené.... prostě filmík přesně pro mě...
Agora (2009)
skvělí herci, od neznámých, až po opět výbornou ráchel, výborná režie. zajímavý pohled do "raných" let křesťanství, který nutí k zamyšlení.... tehdejší křesťané mi připomínali nynější muslimy, což je tragédie, protože, jestli bude transformace islámu, od militantního a dogmatického náboženství k "umírněnému a civilizovanému" trvat oněch cca 15-16 století ( tak jako tomu bylo u křesťanů ), tak se toho západní civilizace asi nedožije ( nebo spíš žádná )...málo nás ateisté...
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
čím víc Lumpyho, tím líp...
Panika v městečku (2002) (seriál)
čím víc THC, tím víc hvězdiček...