Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Ripper Street (2012)
Motelová izba (2006)
Temný prípad (2014)
Sherlock (2010)
Fringe (2008)
Firefly (2002)
Most (2011)
První řada neskutečná-pro mě první setkání se švédským seriálem. Saga s Martinem se navzájem perfektně doplňovali, ale jedničkou týmu byla jasně Saga, se svou odzbrojující upřímností a nezkušeností, co se týče mezilidských vztahů dokázala z obyčejného okamžiku udělat něco neobyčejného. Druhá řada mi už přišla v porovnání s 1 očekávanější, ale stále byla laťka hodně, hodně vysoko....
Ashes to Ashes (2008)
Vždycky jsem si myslela, že 80 léta byla děsná, šílená "mrkváčová" móda, trvalá apod. Ale jakmile dorazil Gene v červeném quattru věděla jsem , že to bude láska na první pohled. V Life on Mars mi neseděl Sam, takže se mi LOM ani nechce moc hodnotit. Pro mě je ATA prostě lepší, protože Genovi zdatně sekunduje úžasná Bolly. Kudrnatý Raymondo a melír Chrise bude navždy mém srdci....:-))