Recenzie (22)
Gran Torino (2008)
U tohoto filmu je 5* málo.
Muž z Acapulca (1973)
Co dodat, tohle můžu vidět pořád......miluju ten film.
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Pro mě nejkrásnější pohádka, co kdy byla natočena
Haló, haló! (1982) (seriál)
Jak nemusím cokoli dabovaného, tak tady si to bez dabingu nedovedu představit....
Terapia láskou (2012)
Tomuto filmu je potřeba dát čas......na začátku je podle mě trochu nezajímavý a měla jsem chuť se přestat dívat.....Pak do něj ale vlítla Jennifer -a to doslova- a najednou se všechno změnilo. Myslím, že s Cooperem sehráli tu nejpodivnější zamilovaně-"bláznivou" dvojici co znám. Moc pěkné.
Dracula 2000 (2000)
přesně jak píše LilyDeLarge......nenapsala bych to lépe.......s tím rozdílem, že já ani tu snahu neocením.1* jen pro Butlera....
Snehulienka (2012)
Ale jo, docela mě film bavil....Lily je jako vždy perfektní a Armie si prince taky střihnul v pohodě. Hodně komentářů chválí kostýmy..jak by taky ne, až nějaké výjimky moc pěkné.....Nicméně závěrem se přiznám, že to bylo takové nějaké DIA nebo co............jedno shlédnutí a šmytec.....Co si neodpustím, tak ta písnička na závěr ve stylu bollywoodu mi asi celý dojem dost pokazila......přišla mi naprosto mimo mísu.
S láskou, Rosie (2014)
Lily Collins je úžasná. Tohle stojí za to vidět
Manželský sľub (2012)
Tatuma jsem nikdy moc nemusela, ale po tomhle filmu pomalu měním názor. Určitě je to výborným spojením s Rachel, kterou mám moc ráda a díky které jsem zřejmě vzala Tatuma na milost. Jinak film má výbornej námět...pro mě až mrazivej, že si člověk musí říct, co kdyby se něco podobného stalo jemu....???!!!
Jana Eyrová (2011)
Výborná adaptace a skvělá Mia. Film je na jednu stranu děsně syrový a studený a na druhou hřejivý a plný citu.