Recenzie (546)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Musela jsem se do seriálu nejdříve více vžít, abych zjistila, že mě to celkem baví, protože sitcomy nejsou moje srdcová záležitost. Super!
Sladká Valentína (2002) (seriál)
Ošklivka Betty trochu jinak, tady teda musim podotknout, že Valentína byla hezčí tlustá než vychrtlá. Telenovela překombinovaná a z toho žvatlání i bolela hlava. Nedívala jsem se na všechny díly, to se nedalo. A nikdo tam ani nebyl sympatický.
Dr. House - Season 7 (2010) (séria)
... aneb když House chodí s Cuddiovou... už to bylo na stejno brdo, ale tato série mě vážně baví 😄
Zlé básne (2018)
Komedie? Ani nahodou...Drama? To rozhodně, ale nudné a to dost, postrádala jsem zde smysl a myšlenku, né, že bych to nepochopila, ale prostě mě to vůbec nebavilo a bylo mě úplně jedno, jak to dopadne, hlavně jsem už chtěla konec.
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
Samý žvanění, kódování, plno efektů s počasím. Akce a napětí téměř nulová. Butler za něco trochu stál.
Beethoven (1992)
Hodně uslintaný bernardýn v manželské posteli... nezapomenutelná scéna.
Maska (1994)
Jimyho mám ráda, ale tady ho bylo na mě až moc a bolela mě za něj už i držka 😄
Pojedeme k moři (2014)
Vlastně ani nevím, zda se mi film líbil či nelíbil. Nevadil mi, obsazení sympatické a děj se směřoval různými směry. Nahlídneme do žití dvou rodin a jak to celé vnímají děti.
Rodičovstvo (1989)
Rodinné drama s velkou rodinou. Spíše jako kulisa, jednou vidět stačí.
Ulice v karanténě (2020) (TV film)
Herci už musí být úplně v nouzi, když chtěli být v něčem takovým...to bylo úplně o h.o.v.n.ě.