Recenzie (311)
Courage the Cowardly Dog (1999) (seriál)
Jeden z nejorignálnějších animovaných dílek stanice Cartoon Network, kvůli kterému jsem pravidelně nechodil na přednášky a semináře.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Bodré odpoledne.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Netřeba komentovat, jak kvalitní je to seriál, protože všichni češi by ho měli znát.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Jedno z nejlepších českých televiznívh filmových děl společně s Dobrodružstvím kriminalistiky.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Další téměř bezchybný seriál a asi jediný u kterého jsem na konci brečel že končí.
Ajťáci (2006) (seriál)
Hello IT. Chceme víc IT. Did you try turn it off and on again? Ano, ale nepomáhá to. Chcem víc IT.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Opravdu kvalitní seríal, který mě paradoxně nikdy tak nechytil a nepobavil jako jiné.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Jo je to vtipné, jo je to orignální a má to Barneyho. Ale není to dle mého názoru až tak dobré. Zatím. Čeká nás ještě mnoho dílů. Uvidíme.
Vampire Hunter D (2000)
Jedno z nejlepších akčních anime a zároveň velice originálňe zpracovaná upírská tématika. Japonci to prostě umí.
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Werich a Frič jsou tvůrci české kinematografie zaručující filmovou zábavu bez chyb. Ale tady excelují všichni zůčastnění. Bojíš se? Bbbbojim. To je dobře.