Posledné recenzie (8)
Pevnost Boyard (2016) (relácia)
Na Pevnost Boyard v českém pojetí jsem byl docela zvědavý a nakonec nejsem zklamaný. Soutěže byly vtipné a vidět v nich "známé ksichty" docela taky, ovšem to měla určitě na starost francouzská produkce, která už to nějaký ten pátek dělá. Co mi vyloženě vadilo byl podivný otec Fourat v podání šedivého Rosáka, kterému asi zapomněli říct, že to není pokračování Riskuj!... Dále úroveň logických hádanek byla opravdu pro tupce, styděl bych se je dát desetiletým dětem na táboře. No a minimálně dvě vyřčené "kurvy" nemají v takovém pořadu co dělat, za to bych Primě navalil flastr jak hovado. Jinak jsem se docela bavil.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Dal bych 6 *, kdyby to šlo... Chápu hatery, ale pro mě, jako milovníka série, je tohle doslova splněný sen...
Podfukári (2013)
Mé očekávání po vynikajícím traileru byly opravdu velké a spokojeně můžu říct, že byly naplněny. Tak nabitý film se vidí málokdy, od prvního do posledního momentu jsem nedokázal spustit oči z plátna a královsky jsem se bavil. Popravdě, co čekat od tak hvězdné herecké sestavy, jaká se sejde jen u málokterého filmu. Na můj vkus mohl být celý film trošku míň scifi, ale popravdě jsem se bál, že to bude více přitažené za vlasy, takže za mě dobrý.