Posledné recenzie (6)
Kto prežije - Samoa (2009) (séria)
"At the first night, he sabotaged his own camp, just to make life miserable for the others…" :D Buďte vděční za každého, kdo vynáší Survivora z obecného stereotypu, protože právě stereotyp by ho mohl jednou ukončit.
The Crazies (2010)
Všechna akce i děj je na úrovni průměrného hororu, opakuje se mnohokrát viděné a zbytečně se plýtvá brutalitou. Zaujala mě však forma podání, vizuál. Velká část scén je vržena do otevřených prostor, do polí, planin a odlehlých silnic a povedeně tak kříží pocit volnosti s úzkostí z všudypřítomného nebezpečí (to mě zaujalo už v 28 dní poté). Nakonec mi ale vyrazila dech hlavně ta poslední, téměř umělecká scéna s výbuchem, která byla jak z jiného filmu a dokazuje, že má autor rozhodně na víc.
Zabitie Jesseho Jamesa zbabelcom Robertom Fordom (2007)
Znáte ten pocit, když se jdete na podzim projít podél polí za vesnici, fouká studený větřík, seschlá tráva v něm příjemně šumí a ve vzduchu je cítit blížící se zima, tak zhruba v takové náladě se nese tento film. Příběh slavného amerického gangstera 19. století, podaný nekriticky, se vší pokorou a lidskostí a s důrazem na smutné osudy ústředních postav, tak jak si je prožily před těmi 150ti lety někde v Missouri. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.
Posledný denníček (3)
Mých TOP 5 za rok 2023
...aneb když jsme neviděli, že náš svět končil už od počátku
...boj slepého s temnotou, uvnitř, vně
3. King (2019)
...náš vůdce, ten nejosamělejší muž
...co nás všechny spojuje, v čem jsme si rovni
5. Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel (2021)
...když je realita tím nejhorším z hororů