Recenzie (7)
Oddanost (2022)
Mig-15 ktorá má asi 40 nábojov kanóne ich v tomto filme vystriela 2000 a nič netrafí. Kto hral letecké simulatory dosť zaplače. Film mohol byť v pohode 5/5 keby nemal 300 chýb a divné dejové línie, ktoré väčšinou ani nedávali zmysel.
Rod Draka - Zelená rada (2022) (epizóda)
A to som si myslel, že to bude aspoň trochu zmysluplné. Nezaujímavé, nudné. Žiadna postava ma v tejto časti nezaujimala a bol to viac menej filler a waiting room na Daemona s Rhaenyrov. Najviac cringe je ako sa to "tvári" byť Epic ale väčšína ľudi bez vkusu to aj tak shĺtne.
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizóda)
GoT S8 vibes, úplne mimo predlohy. Nič nedáva logický zmysel a vidno, že to je len narýchlo polepené and let's go to the next episode, Wohooo! Predvídatelne klišé a nevyužitý potenciál. Ak to tak pôjde ďalej tak to bude pekná nuda.
Mars - Novo Mundo (2016) (epizóda)
Strih a kamera vyzerá ako by to nakrúcala študentská skupina, ktorá to dostala minulú stredu za domácu úlohu a začali deň predtým. Som zvedavý na ďalšie časti...
Vikingovia - Najstrašnejšia vec (2019) (epizóda)
Flokiho situácia perfektne poukazuje na to, kam sa tento seriál ubera.
Transformers: Posledný rytier (2017)
Na pozeranie vo vlaku to bolo ok.
Krištáľová lebka (2014) (TV film)
Pri tomto filme sa vrátite späť do obdobia Matrixu, no Matrix to nebude...