Recenzie (272)
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Nič viac než poškvrnenie dobrého a presláveného mena originálnej Nemocnice.
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
Seriál, ktorý nám všetci závideli. Neskôr aj nepodarene okopírovali. A kopírujú dodnes. Kde sa asi tak inšpirovali všetky tie dnešné nemocničné seriály? No na eleganciu a vtip Nemocnice na okraji mesta žiadna napodobenina nemá.
Superman sa vracia (2006)
Tak Superman konečne dostal aj ľudský rozmer a veeeeeľmi sa mu to hodí. Emocionálna krehkosť Supermana sa sympaticky bije s jeho ocelovým telom. Kevin Spacey je ako Lex Luthor presvedčivý záporák. Príšerne klišoidná scéna so záchranou lietadla rovno na basebalovom ihrisku mi prišla úplne na mieste. K Supermanovi to akosi patrí. Ale pri takom monštróznom rozpočte film vyzerá prekvapivo komorne. Čo nieje na škodu, len stále musím premýšľať nad tým kam išli všetky tie prachy..
Miami Vice (2006)
Tak efektné zábery pri strielaní ľudí som ešte nevidela. Fakt husté, Colinovi to ohromne sluší a celkový dojem je oooovela silnejší ako pri väčšine vyvražďovačiek.
300 (2006)
Veľký výpravný epos som ani nečakala. Od 300 som dostala presne to čo som chcela. Pastva pre oči. Hoci historické nerovnosti ma sem tam zdvíhali zo stoličky, ale netreba si to všímať, nieje to predsa dokument. Osobne som to nebrala ani ako historický film. Je to jednoducho vizuálne dokonale vyšperkované dielo, ktoré si treba užiť.
Perinbaba (1985)
Ja si nemôžem pomôcť, ale neviem či niekedy prídem Jakubiskovi na xuť..
Flintstonovci (1960) (seriál)
Flinstones & Simpsons najlepšie animáky všetkých čias!!
Rysavá jalovica (1970) (TV film)
Úplná klasika. Navyše vhodná k maturite:-)
Guard Dog (2004)
Ešte šťastie, že mám malého psa a nechodím s ním do parku.. Ale aj keby som chodila tak by som určie prestala..
Locomotion (1990)
No áno.. ide vláčik.. a ide.. usmieva sa a ide.. a zase sa usmieva.. Toto určite nemôže baviť ani deti.