Obľúbené filmy (9)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Epizóda, ktorú sa dá pozerať stále dokola a nikdy vás to nebude nudiť!! Či už obdivujete myšlienku alebo prevratné efekty Nová nádej sa nikdy neopozerá.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Najtemnejšia epizóda trilógie. Dovolím si tvrdiť, že možno aj najlepšia..
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Vyvrcholenie po akom všetci fanúšikovia túžili.. A aj sa ho dočkali. Len jedna výčitka - Ewokovia!!! Sú rovnako otravní ako v novej trilógii Jar Jar Binks!!
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Najrozprávkovejšia a najpoetickejšia časť. Vernosť s akou Jackson dokázal vo filme zachytiť atmosféru knihy je neuveritelná! Odporúčam rozšírenú verziu, nájdete tam mnoho drobných detailov, ktoré potešia najmä obdivovatelov knižnej predlohy.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Dve veže akoby boli len prípravou na veľkolepé vyvrcholenie. Je však neoddelitelnou súčasťou, kde okrem veľkých bitiek dostanú svoj priestor aj charaktery postáv.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Návrat kráľa je sám o sebe najtemnejšou časťou trilógie. Preto je najlepšie pozrieť si tesne pred tým aj prvé dve časti. Potom je euforický zážitok z Pána prsteňov dokonalý a nič ho už neprebije.
Pomáda (1978)
Transformers (2007)
Transforméri sú jedno monštrózne dielo plné americkej naivity, hlúpučkých rozhovorov medzi hlavnými hrdinami-teenagermi, veľkolepej svetozáchranárskej hudby a v neposlednom rade nadupanej akcie od začiatku dokonca, megalomaských výbuchov a neuveritelných trikov.. To všetko spolu tvorí najlepší letný blockbuster posledných x-rokov.. Tento sa narozdiel od ostatných na nič hlboké s výpoveďou pre ľudstvo nehrá. Ide predsa len o zábavu. A tej sa nám v Transforméroch dostáva neúrekom. Ja som si ich zamilovala..