Recenzie (91)
Hurikán v ringu (1999)
Špičkový film perfektní jsem zastancem spravedlnosti tento film mě dojal k slzám.Dávám 5 hvězd.Bravo!
Ouija: Zrodenie zla (2016)
Vyborně zpracované pokračování filmu moc se mi to libilo.Ale zamrzelo mě že to mělo špatný konec.Myslím si že první dil byl o něco lepší.
Nezhasínaj! (2016)
Dobrý den Moc skvělý film od začátku až do konce jsme se doma všichni bali,výborné efekty,hudba,děj Dávám 5 hvězdiček SUPER
Zootropolis (2016)
Nádherná pohádka :)
Temná strana dveří (2016)
To se mi od začátku až do konce líbilo dávám proto 5 hvězdiček :) Horory s dějem a dobou kdy se u toho bojím miluju.SUPER!
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Moc se mi to líbilo děj,efekty,postavy všechno supr! Dávám 5 hvězdiček.
Čarodejnica (2015)
Hovadina bez strachu a děj na nic mě se to nelíbilo :(
Warcraft: Prvý stret (2016)
Špičkový film perefect!!! Výborný zpracovani supr hudba,grafika,postavy,děj. Bavilo mě to a klidně se podívám znova. Tohle je jeden z nejlepších filmů roku 2016. Dávám 5 hvězdiček.
Cabin Fever (2016)
Viděla jsem všechny díly ale tenhle byl nejlepší moc se mi to líbilo hlavně ta krev všude perfektní,i děj mě zaujal i postavy šli a i efekty byli super.Jen tak dál!
Bastard (2015)
Slušný horor s nádechem krveeee jo libilo se mi to mělo to i zajímavý konec.Nejlepší byla ta scená s tou páteří ta byla fakt povedená a pak ten sekáček v hlavě super!