Recenzie (69)
Sever - Pomáhat a chránit (2019) (epizóda)
1. díl dobrý tak možná jako agitka na práci u PČR. Škoda, Elišku Křenkovou mám moc ráda a Mádla už jsem také viděla skvěle hrát :) Některé dialogy byly jak z Ordinace v růžové zahradě...
Lola na Hrášku (2014)
Jasně, že je kýč jak bič, ale jsou tři důvody, proč jsem ohodnotila, jak jsem ohodnotila: 1. Hudba 2. pan Barkelt 3. naše děti ten film milují.
Naboso (2014)
Neviděla jsem Barfuss, takže za mě dobrý :) Ale komentáře mě navnadily na shlédnutí originálu...
Po čom muži túžia (2018)
Díky Langošovi a Hádkovi jsem dokoukala, ale jinak to byl dost trapný cirkus. Z marného scénáře zlato nevydoluje ani dobrý herec...
Velké dobrodružství Čtyřlístku (2019)
Neměla jsem valná očekávání, ale bylo fakt hnusně a dcera Čtyřlístek miluje...ale těch 72 min bylo pro mě opravdu utrpením...nelogická slátanina bez příběhu, ani špetkou vtipu - děti v kině se ani jednou nezasmály (není to divné?) - za mě teda hrozná bída. Zdá se mi, že kult čtyřlístku je zcela zabit snahou vytřískat z něj co nejvíc, jak už to tak dnes bývá. Škoda.
MOST! (2019) (seriál)
První díl z mě vynikající. Martin Hofmann umí zahrát dementa naprosto dokonale a nikdy bych nevěřila, že se budu smát u Pošty pro tebe. Luďane, dobrý! :-)
Po strnisku bosý (2017)
Překvapivá děsná nuda. Vetchý tentokrát v roli tatínka vůbec nefungoval, Tříska mi připadal toporný, role nesedla ani jindy skvělé Petře Špalkové. No a Kaiserův vynikajicí Vlk a krásná kamera už tu bídu nezachránili.
Na mliečnej ceste (2016)
Podepisuji se pod komentář poz3n s tím, že mně vedle příšerných efektů a ne moc vydařených crazy komediálních prvků vadila ještě jedna věc, a to zbytečná řež zvířat (byť pouze virtuální)- možná symbolika válečných krveprolití - přišlo mi to až Tarantinovské. Jinak překrásné scenérie, stále překrásná Monica Bellucci a charismatický Emir v milostném dobrodružství :)
Partička (2011) (relácia)
Já vnímám propastný rozdíl mezi dvojicemi Suchánek - Genzer (pro mě humor a la Kameňák, trapné a hloupé, Geňa jede linku svých buranských přisprostlých hlášek, které snad proboha fakt už nikomu nemohou přijít zábavné?!) a úplně jiná liga v podání Ondry Sokoly a Igora Chmely - jenže dohromady to působí velmi nesourodě a jaksi to dře...ale věřím, že improvizace není žádná sranda...
Temný Kraj (2017) (seriál)
Jedna hvězda ta Vaculíka a druha za Trnavskeho. Jinak je to tragédie az parodie. Dnešní dil s Danou Morávkovou..bylo mi za ty herce trapne.