Recenzie (37)
Batman vs. Joker (2016)
Barbara keby to videl robin.. 2*
UFC 200: Tate vs. Nunes (2016) (relácia)
Škoda, že Miesha dostala tak rýchlo na ten pekný zadok.. 4*
Živí mrtví: Počátek konce - Vězeň (2016) (epizóda)
Už sme pri 5tej časti druhej série a stále žiaden rozjazd.. Preživší sú stále na ľodi, ponorková nudnosť sa zaryla hlboko do vnútra lode a ja sa fakt obávam, či naozaj v tejto slabej kvalite sériálu chcú naozaj pokračovať aj v 3. sérii. 2*
WrestleMania 32 (2016) (relácia)
Premňa žiaľ asi najslabšia WM za posledných 10 rokov. Čakal som viac heel return, akcie, prekvapení, taktiež škoda prehry Shane-a, skok z cely nemal chybu. 4/10
Mimoni (2015)
Trailer prezradil toho viac, než by sme chceli. Tak to dopadlo i vo finálnom dôsledku. Super rodinný animák pri ktorom sa zabavia aj dospelý, avšak mimoňovia u mňa nezažiarili v samostatnom celovečernom filme.
Agent Carter (2015) (seriál)
Obrovské prekvapenie. Female kriminálno bondovka zabalená do 50-tych rokov s krasnou Hayley v hlavnej úlohe pridávajú na seriálovej šťave.. Oproti Agents of Shield premňa 2 triedy vyššie a prepojenie spomienok na Captain America ma docela ako fanúšika komixov potešila. Zatiaľ za 1 season - 80% , pretože občasné nudné scénky sú niekedy fakt dosť citeľné..
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
Rozprávka môjho detstva :")
Pianista (2002)
Skvelé, ale chýbalo mi tam niečo exkluzívne epické, 75%
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Asi najhorší diel Bonda, zmrvené a bez exkluzivity, na akú som u samotného Bonda zvyknutý.. 40%
Divergencia (2014)
Znova som dal na vlastný filmový inštinkt výberu filmu a vyplatilo sa. Nečakal som od tohto filmu fakt veľa, už len to hodnotenie užívateľ tu na čsfd mi niečo zlé napovedalo. Avšak podľa mňa, spracovanie nie je fakt najhoršie. Hoci chudší príbeh oproti knižnej predlohe, ale za 139 minút som sa ani raz nenudil. Taktiež klišé scény prišli v podobe akej som očákaval a pesníčka od Woodkida viedla skoro celý film. Celkovo hodnotím tento filmový počin za 70% a mile rád si pozriem pokračovanie, ktoré určite bude :)