Recenzie (5 621)
Siedmy terč (1984)
Slušný thriller a solidní Ventura, který bere svou ochranu do vlastních rukou. Je příjemné, že hodně dlouho člověk neví, odkud vane vítr a kdo za vším stojí.
Repo Man (1984)
Kdyby to zůstalo v mezích komedie o vymáhání pohledávek a nemíchali do toho mimozemšťany a podivnosti, bylo by to jen ku prospěchu.
Prirodzený talent (1984)
Mám rád sportovní filmy a musím říct, že první polovina filmu se mi moc líbila. Redford byl prostě skvělý. Ale po tom, co začal mít pletky s Kim a přstalo se mu dařit, tak to ztratilo šťávu a celkem zajímavý byl až závěr, i když ten happy end byl neskutečně kýčovitý.
Pochod v tieni (1984)
Kam se vytratil francouzský smysl pro humor????
Piatok trinásteho 4 (1984)
Čtvrtá páteční řezničina je vlastně pořád to samé dokola. Jen to tentokrát uteklo rychleji než trojka
Pánska jazda (1984)
Opravdu nevtipná komedie, která nudí. Jen nad tupým výrazem Dudikoffa jsem se musel smát.
Okamih záblesku (1984)
Matně jsem si vzpomněl, že jsem tenhle film kdysi viděl, možná ještě s rychlodabingem. I po letech je to moc fajn thriller, napínavý a s dobrým spádem.
...a po šichte swing (1984)
Druhoválečná výroba letadel a ženy na odpoledních směnách. Co z toho vznikne? Láska jako trám. A pro mě utrpení.
Ninjova pomsta (1993)
Buranský KKK vs Ninja. Fakt pecka, bez akce a nuda k ukousání.
Conan ničiteľ (1984)
Upřímně je pokračování Conana zklamáním. Jediné čeho je víc, je Conanovo mluvení. Možná byl místy upovídaný až moc. Jinak příběh je slabý a režie nic moc. Škoda, že na dvojce taky nedělal Millius.