Recenzie (21)
Bál šílených žen (2021)
Vynikající, silné a autentické. Dneska mi po hodně dlouhé době pět hvězd k hodnocení nestačí!
Tiché miesto (2018)
Skvělé! Dokonalý filmový prožitek byl narušený jen neustálou sklizní kukuřičných kombajnů. Jejich bezduchá, přehrabující chapadla, ve mně vzbuzovala větší odpor než žábrovité lebky filmových vetřelců!
Mária Terézia - Season 1 (2017) (séria)
Jediné, co se mi opravdu vůbec nelíbilo, byla křivá pusa Marie úplně v závěru a její nevěrohodné máchání mečem. Jinak byl film skvěle zvládnutý po všech stránkách a byl to skutečný filmový zážitek.
The Crucifixion (2017)
Nechápu to nízké hodnocení! Jde o výborný hororový film zasazený do prostředí Rumunska. Prostě, po všech stránkách povedené!
Brimstone (2016)
Vynikající, syrový a drsný film, který, kromě jiného, poukazuje na nelehké postavení žen v minulých dobách. Dakota s rolí doslova splývá a vše dohromady vytváří dokonalou filmovou podívanou.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Vynikající film, který v nás otevře chuť být lepší, správnější a udělat nějaký hodně dobrý skutek. :-)
Zbav nás od zlého (2009)
Je to syrové, autentické a .....je to všude kolem nás. Jsme to my a pěkná podívaná to teda není. Silný film, který doslova přibije pozornost a donutí podívat se na sebe do zrcadla. Přesto....zážitek!
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Dlouho jsem nezažila při sledování filmu tak naprosté okouzlení a nadšení. Zase budu chvíli věřit, že tohle je ta pravá skutečnost a že já jsem na ní jen na chvíli zapomněla.
Dievča vo vlaku (2016)
Četla jsem knihu a ta se mi moc líbila. U toho jsem měla zůstat. U filmu bylo výborné pouze herecké obsazení a to, že hlavní představitelka hrála jak o život. Děj filmu byl rozvleklý, nezáživný, snové pasáže jedna na druhou a to vše podbarvené dramatickou hudbou jako v parodiích na horor. Ta mi aspoň zabránila usnout.
Motel Bates (2013) (seriál)
Já jsem se dokonale bavila. Jedna nádherná jízda, která sjela všechny série v rekordně krátkém čase. Bylo to výborné!