Obľúbené seriály (10)
Strašení (2005)
Pestúnka Franny (1993)
Hra o trůny (2011)
Priatelia (1994)
Akty X (1993)
Mr. Bean (1990)
Taká normálna rodinka (1971)
Panství Downton (2010)
Motel Bates (2013)
Já jsem se dokonale bavila. Jedna nádherná jízda, která sjela všechny série v rekordně krátkém čase. Bylo to výborné!