Recenzie (170)
Spongebob vo filme: Hubka na suchu (2015)
Ani obří plakát na Babovřesky nás neodradil a šli jsme na Spongeboba. Sál byl nečekaně plný capartů, ale i dospělých. Seriálu to kvalitně nedostačuje, ale o trhlé scénky nebyla nouze. Animácká část byla lepší, než část ,,na suchu''. Ale i přes malé nedostatky to byl docela svižný, milý, vtipný a zábavný snímek, který stojí za povšimnutí a pro děti do deseti let ideální zábava. Takže pro dnešek ne plno, ale na čtyři to určitě stačí. Pan Krabs je nejlepší ! :D
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (relácia)
Levně a chutně, zvracejte hutně.
Pomsta Ružového pantera (1978)
Po komediální stránce to už není ono, ale po akční stránce se vytáhl a kromě posledních deseti minut tam není suchého místa. A bez Petra Sellerse bych si to opravdu neuměl představit :-)
Šmolkovia (1981) (seriál)
Bezesporu animák, na kterém jsem vyrostl. Miloval jsem taťku šmoulu, koumáka i Gargamela. Mám všech 22 DVD a nikdy by mi nevadilo si je pustit.
Godzilla (1998)
Godzilla jsem nikdy nesnášel jakožto postavu. Čekal jsem, že to bude pecka, jako King kong, ale šeredně jsem se mýlil, protože místo Godzilly se vynořila nesmyslná slátanina šech možných počítačových efektů, děj nedával smysl a nakonec vzniklo tohle. Možná by to byla jedna *, ale já jakožto milovník Sci-fi snímků si to zásadně nemohu dovolit. Po druhém zhlédnutí měním názor, opravdu skvělý blockbuster !
James Bond: Zlaté oko (1995)
Zajisté je to nejlepší bondovka s Brosnanem.
Ružový panter opäť zasahuje (1976)
Tento panter zasáhl ze všech panterů nejlépe. Komicky geniální Petr Sellers a chytlavá hudba. Padampadampam.
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérsky film)
A*N*I*M*A*C*E S*T*R*A*Š*N*Á, ale alespoň jsem se zasmál.
Rodinka (2010)
Každá dnesšní druhá komedie, která se snaží být vtipná a přitom scénář, herecké výkony, zkrátka nic nefunguje.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Tenhle komunistický nesmysl mně absolutně nikdy nebavil.