Posledné recenzie (170)
Co na to Češi (2016) (relácia)
Takže pro úvod chci podotknout, že původní verzi 5 proti 5 jsem neviděl. Každopádně tohle mohl být velice slušně pojaté pořad. Dojem z něj kazí to, že si samozřejmě mohli vybrat ostřílenějšího moderátora. Tomáš tam šíleně pobíhá a bublá na soutěžící. Druhá a zásadnější věc je ta, že je vidět nesmyslné vymýšlení odpovědí a čísel, které autoři vymýšlejí někde ve spěchu za kamerou. Ovšem s přihlédnutím je to průměrná zábava.
36. komnata Shaolinu (1978)
Výborná kung-fu mlátička ! Není nutno zmiňovat stáří tohoto filmu, jelikož na svoji dobu má promakané souboje, myšlenku a odsýpající děj, super!
James Bond: Žiť a nechať zomrieť (1973)
Tato "negrovská" bondovka má v sobě ukryté nějaké to kouzlo. Možná je to tím, že jsem Žít a nechat zemřít viděl z celé bondovské série jako tu úplně první bondovku. Nebo, že jako agent 007 se představil můj oblíbenec Roger Moore. O nějaké nudě či klišé se ani nedá mluvit. Také mě hodně pobavila. Např. scéna s krokodýli, honička se čluny, závěrečný zápas se "stípačkou" Tee-Hee. Jako celek musím dát plný počet a vždy se na její reprízu na ČT2 těším.