Recenzie (28)
Zátoka pirátů (2009)
Za celou delku filmu me film nicim neupoutal ani nenadchnul. Za me 108 minut nudy.
Ja, Simon (2018)
Když nechcete nic náročneho, tak tohle je ideální volba. Ja se pobavil, takhle při sobotní podvečerní nude
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
Za mě pěkné zakončení ságy a pro mě i lepší jak druhý díl. Animace jako vždy úchvatná.
Cesta (2009)
Velmi silný příběh ovšem však s pomalejším tempem
Bajkeri (2017)
Pro mě pohodová komedie u které jsem se pobavil
Temné patro (2008)
Jediné co si tak nějak z filmu pamatuju je, že holka chce červenou pastelku, protože to řekne nejméně padesátkrát. Film m přišel hrozná slátanin - Zombie, duchové jak Casper a potom symbionti jak ve Venomovi... za mě jeden z nejhorších hororů
Kick-Ass 2 (2013)
Bohužel slabší pokračování jedničky s místy až ubohým humorem
Důkaz muže (2018)
Film, který by měl vidět každý dospívající člověk s nízkým sebevědomím. Na filmu se mi nejvíce líbily 2 věci. 1. je za mě super soundtrack, který mi k filmu sedí jako prdel na hrnec. 2. je scéna s ptákem :D to jsem si pouštěl snad desetkrát dokola a budu ji mít hodně dlouho zarytou v paměti :). Ve filmu je vidět že každý člověk je tím na co se cítí :).
The Voice Česko Slovensko (2019) (relácia)
Soutěž je lepší než Superstar v tom, že tady nejsou porotci ovlivněni vzhledem... Ovšem tahle porota (kouči), krom snad nejnormálnějšího Pepy Vojtka stojí totálně za starou bačkoru. Kali a ta slovenská nána, to co předvádí je na přesdržku... totální odpad.
Muž vo vlaku (2018)
Za mě dobrý film. Nebylo snad nic co by mě zklamalo nebo chybělo. Akce, troška toho krimi a finální rozuzlení super. Když nebudete mít nic lepšího po ruce, tohle vám skvěle poslouží.