Recenzie (230)
Úsvit (2023)
Zajímavé téma,jen nepochopím,proč hudba musí zastínit mluvené slovo a to není jen u tohoto filmu.
Běžná selhání (2022)
Jedním slovem BLBOST.
Princ mamáčik (2022)
Pohádka měla dobrý námět,hororové prvky ,výborný duch v podání V.Javorského.Holohlavý princ ,prostě něco jiného, neotřelého.Lepší hodnoceni jsem nedala díky šíleným ,uřvaným čarodějnicím.Těm jsem nerozuměla slovo.Připomínaly postavy režíséra Trošky.Škoda...
Všetko, všade, naraz (2022)
Nedala jsem to ,po 45 min ukončeno.Děs, že toto je nejlepší oskarový film.Kam se hodnocení tlačí???
Odznak Vysočina - Perníková chalúpka (2022) (epizóda)
Šílená hudba, mizerné herecké výkony,Ty ženy,katastrofa.
Doktorka Fosterová - Episode 5 (2017) (epizóda)
Deset dílů věnovat takovým zlým lidem,zákeřným ,odporným.Navíc každý vidí sám sebe a nebere ohledy ani na syna.Druhá řada, ve které jsem doufala,že se rozum dostaví,vše se uspokojivě vyřeší ,omyl!!Dodívala jsem se s odporem .Bylo to silné kafe,na které jsem měla slabý žaludek.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Je to pohádka pro dospělé,né pro děti.
Král Šumavy: Fantom temného kraje - Nevěsta (2022) (epizóda)
Pokud toto je konec,tak je to pěkný podvod a hodnotila bych jako odpad.Doufám v pokračovaní.
Tri oriešky pre Popolušku (2021)
Když se nesrovnavá s naší Popelkou,tak je pohádka moc pěkná.
Súkromné pasce - Tatínkova holčička (2008) (epizóda)
Nemohu dát žádné hodnocení. Otřesné a ukoučené tak ,že bych je zavřela a né takový konec.Těžko jsem se dodívala a nakonec zuřila ,co vše projde takové bestii.Matka slepá ,hluchá a blbá.