Recenzie (230)
Veľká svadba (2013)
Je s podivem ,jaké herecké hvězdy se propůjčili k takové kravině.Velké zklamání .
Otevřená srdce (2002)
Podle hodnocení jsem čekala velkou pecku,proto asi to zklamání.Zbytečně dlouhé .Váhala jsem, zda 3 nebo dvě hvězdy.Nakonec jen 2.
Znamení koně (2011) (seriál)
První řada se celkem povedla a čekala jsem na pokračování.Velké zklamání ,dodívala jsem se na první díl druhé řady a končím.Pokračování nezaujalo!!!!nuda.
Motel Bates (2013) (seriál)
Pilotní díl nezklamal,těším se na další dily .Očekávám napětí ,mrazeni v zádech.
Žena cestovateľa v čase (2009)
Hodnocení vysoké,ale jedním slovem zklamání.
Bony a klid (1987)
Hudba byla příliš násilná,stále stejná ,až mě otravovala,dokonce rozzuřila a film jsem vypla.Asi jsem nebyla správně naladěná.Možná jindy???
Jménem krále (2009)
Knížku jsem četla a těšila se na filmové zpracování .Velké zklamání!! !Ani herci zvučného jména nemohli nic zachránit.
Paša (1968)
Jen díky Hlavní postavě...Jean Gabin,kterého si jako herce velmi cením .Jinak film byl nějaký zmatečný??Film mě velmi zklamal.
Môj milovaný syn (2005)
Celý film jsem chtěla tuto bláznivou matku pořádně zmlátit,nebo zavřít do blázince.Konec šokoval ,kluk se pomamil.Je možné,že takových bláznů je mezi náma více?
Skrotená hora (2005)
Ano ",jiná" láska ,jak jsem si přečetla v některém z komentářů. Nejsem zastáncem ..jít s tímto vztahem na veřejnost.Dnes se na tento vztah díváme jinak, než dříve .Také prostředí do kterého je děj zasazen, drsní chlapy ,kteří musí bojovat se svou láskou .Nakonec jsem si uvědomila,jak to mají těžké ti,kteří musí svou lásku tajit , vedou ....normální život!!! žena děti,ale co dál?