Posledné recenzie (11)
Hviezdna loď Galactica (2003) (TV film)
Uf .... som fanúšik SFI-FI filmov, ale mal som skutočne problém dopozerať tento film. Veľmi slabý počin, úprimne sa divým vysokému hodnoteniu tohoto filmu.....
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Príjemné prekvapenie. Očakával som ďlašiu verziu "klasického" deja, ale ....... príjemné prekvapenie. Sprvu som sa na to ani nechcel dívať, ale povzbudili ma hodnotenia na ČSFD, pozrel som sa a neurobil som chybu.
Inspektor se vrací (2015) (TV film)
Jeden z najpôsobivejších filmov čo som v poslednej dobe videl. Určite stojí nie iba za pozrietie, ale prinúti človeka aj trochu premýšľať ....