Recenzie (142)
Dánske dievča (2015)
Krásne, dojímavé, okúzľujúce dielo, miestami aj vtipné. Za tento pôsobivý výkon (prekusnem tých 120min) kludne aj Oscara.
Chata v horách (2012)
Chcem to vidieť znovu a znovu!
Kruh (2002)
Na Samare je najhoršie to, že je absolútne prirodzená
Matrix (1999)
Matrix patrí k najvýraznejším filmom 90. rokov ...there is no spoon
Maska (1994)
Jima moc nemusím ale toto zahral neuveritelne
2 baby na mizine (2011) (seriál)
Damn girl! You look good. Whatchu doin lady. Can I get your number? 1. séria- ***** 2. séria- **** 3. séria- **** 4. séria- **** 5. séria- ***
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
1. séria- *****, 2. séria- ****, 3. séria- *****, 4. séria- *****
Navždy mladá (2015)
Tento film ma dostal už od prvých minút. Krásny audiovizuálny zážitok a neskutočná citová vydieračka. Blake Lively potešila i očarila.
Myšiak Stuart Little 2 (2002)
Geena Davis!
Love (2015)
Honenie. To je to, okolo čoho sa točí film Love. Gaspar Noé si potrebuje zvyšovať ego. A vo filme sa honí.. vlastne všetko.