Recenzie (142)
Sex v meste (1998) (seriál)
pane boze ja tie zeny milujem
Otvorené nebo (2011) (seriál)
Veľmi príjemne spracovaný seriál. Skvelá kamera, má to atmosféru, človeka to obohatí o nové poznatky z daných krajín.
Patti Cake$: Cesta za slávou (2017)
velmi velka vec !
American Horror Story - Vrátili jsme Americe její slávu (2017) (epizóda)
kraaaasne
Prestreté (2010) (relácia)
LOL
Maggie má plán (2015)
ach neviem, chcela by som tomu dať lepšie hodnotenie ale proste.. nebolo to tak dobré
Super Size Me (2004)
veľmi zaujímavý spôsob zdokumentovania takejto záležitosti, Morgan si určite zaslúži rešpekt za túto snímku
Party Monster (1998)
veľmi dobrá vec, oplatí sa pozrieť
Wigstock - Der Film (1995)
Chcem tam byť!
Zvonky šťastia (2012)
Mňa Marek Šulík baví, a ja mu tlieskam