Recenzie (455)
Barvy zla: Červená (2024)
Celkem brutální polská kriminálka hned s několika překvapivými zvraty v ději. Konec jsem vůbec nečekala a nenudila jsem se ani chvilku, takže za mě spokojenost.
Už nebudeme mlčet (2024) (seriál)
Seriál, od kterého jsem se prostě nedokázala odtrhnout. A Nicole Wallace v roli Almy byla naprosto dokonalá.
Za duży na bajki 2 (2024)
O trošku slabší než jednička, ale stále velmi zábavná rodinná podívaná.
Andělé mezi námi (2024)
Příběh to je krásný a dojemný, to je jasné, ale film by podle mého názoru mohl být klidně o půlhodinu kratší.
Kousek tebe (2024)
Velmi smutný film o vyrovnávání se se smrtí nejbližší osoby. Truchlení má mnoho podob a způsob, který si Agnes vybrala jsem chápala. Tempo je sice trochu pomalejší, ale jedná se o silný film se silným tématem, který jen tak z hlavy nedostanu, takže * přihodím.
Pohádky jsou pro děcka (2022)
Jako rodinný film to funguje skvěle.
Mothers' Instinct (2024)
Tak to se fakt povedlo. Po dlouhé době film, který mě udržoval v napětí a nevěděla jsem, co od něj čekat. A hlavní hrdinky to zahrály naprosto dokonale.
Abigail (2024)
Celkem obstojná upíří zábava.
Sláva (2022) (seriál)
Snad jen konec a závěrečné završení pomsty mohlo dostat víc prostoru, jinak super. Nemohla jsem se odtrhnout. A Tonjung mi bude chybět.
American Horror Stories - Ba'al (2021) (epizóda)
Zbytečné množství zvratů. Nebýt toho závěrečného bylo by to super.