Obľúbené seriály (10)
BoJack Horseman (2014)
Bojack Backstory Horseman. With consequences, obviously.
Černé zrcadlo (2011)
Červený trpaslík (1988)
Euforie (2019)
O rodičích a dětech. Výjimečné.
Black Books (2000)
Gogs (1993)
Černobyl (2019)
Především první díl má atmosféru, pro kterou má smysl seriál zhlédnout. Obecně mě ale ta americká dramatizace ruských reálií a estetiky chvílema rušila.
Bol raz jeden život (1987)
Jednorožec Charlie (2005)
Jak na... s Johnem Wilsonem (2020)
Chci pevně obejmout Johna Wilsona. On by se sice asi nenechal, ale zkusil bych to. Hned u prvního dílu jsem si zamiloval jeho osobnost, potýkání se se světem, humor, inspirativní postřehy a vážně chytré asociace jak co do návaznosti jednotlivých témat tak do propojení ilustračních záběrů a mluveného komentáře. Tenhle seriál je naprosté dobro a vnucuju ho všem na potkání.