Recenzie (59)
Logan Lucky: Miliónová lúpež (2017)
Super plán, super konec.
Nádraží (2017) (seriál)
Divím se tak nízkému hodnocení ve srovnání s Come Fly with Me. Myslím si, že se podařilo přenést náladu a myšlenky anglického originálu do českého drážního prostředí. Výborná práce kostymérek! Herci dobře pracují s hlasem. Jediný problém mám s tím, že většina scenek je pouze úsměvná (pár jich je až trapných {babka}) a nejvíc si na nich cením právě fyzické podoby postaviček a ne jejich monologů. Zábavný mi přijde pouze Darius Zmrt, Cameron White, ostravaci a občas securitáci.
Pätdesiat odtieňov temnoty (2017)
Film, kterému by prospělo promítání bez zvuku a titulků. Scénaristovy by měly sebrat všechna pera v bytě za tak slabé dialogy - (nejhorší byly asi před a v průběhu první návštevy restaurace). Vizuálně je ale líbivý. Vlastně překvapivě s výjimkou sexuálních scen. Režisér asi zná jen jeden průběh styku - naplácání na holou, cunilingus, či felace zakončené misionářem se stojícími bradavkami.
Pobrežná hliadka (2017)
Příliš dlouhé, minimum vtipu. Jediné plus je satirický/parodický ton filmu.
Trpaslík (2017) (seriál)
Bláznivé, děj přitažený za vlasty, ale místami opravdu vtipné. Silně se pracuje s klišé, a to jak rasovými, genderovými, věkovými, tak i třeba zaměstnaneckými. Pokud se přenesu přes tuto zkratkovitost, tak třeba ve třetím dílu byly výborné scenky s právníkem a jeho otcem..
Zabijaci z malomesta (2017)
Neuvěřitelní lidé bez špetky intelektu. Úsměvná práce se stereotypy. Bohužel i bez většího množství humoru.
Aj dvaja sú rodina (2016)
Film balancuje na hraně patosu a kýče. Vlastně na stranu regulérního a kvalitního dramatu/komedie se dostal jen díky dojemnému závěru, soudu a citlivé scéně u doktora. Pohnutky matky zanechat u Samuela batole jsou celkem pochopitelné, i když přesné důvody ve filmu nebyly nikdy vysvětleny! Co ale nepochopím je její agresivní boj o Kristin po tolika letech. Plus za tlouštíka gaye a jeho nabalovací techniky. P.S. V tom super hravém dětském pokoji by chtěl žít asi každý capart.
Buchty a klobásy (2016)
Velké zklamání. Moc fekálního a sexistického 'humoru'. A to vadilo i mně jakožto člověku perverznímu a zvrhlému. Všeho všudy jsem se zasmál asi dvakrát. Dokonce jsem na pár minut u filmu usnul, probrala mě až grupač party na konci.
Café Society (2016)
Prázdnota, předvídatelnost, po sté ty samé Allenovy témata, i dialogy slabší než je u Woodyho zvykem. Postavy absolutně bez hloubky.
Crisis in Six Scenes (2016) (seriál)
Jeden z lepších Allenových počinů posledních let. Rozhodně není formátem seriál, ale spíše delší film. Allen projel snad všechny své oblíbené témata - válku, lásku, nihilismus, smrt, uberintelektualnost. K tomu se ale začal vyrovnávat se svým stárnutím (a už ve filmu opravdu staře a rozklepaně působí). Miley Cyrus se mně nezdála jako velký castingový přešlap. Svou postavu odehrála věrohodně a zaníceně. Začátek průměrný, prostředek horší, konec výborný. Vyzdvihl bych interakce mezi Woodym a Miley, a pak taky vynikající poslední díl.