Recenzie (244)
Tisíc slov (2012)
Ten záver to vylepšil.
Yes Man (2008)
Neškodná sobotná oddychovka s jedným naj výkonov Jima Carryeho.
Keby som mal pušku (1971)
Také slovenské.
Vojtech (2015)
Light and fine.
Stratené dievča (2014)
Komu držať stranu ? Naoko kajúcemu sa manželovi alebo doslova do krvi milujúcej manželke ? Na konci by sme niektorí čakali asi iný záver, ale vyhral tu vôbec niekto ?
Demeterovci (1976) (TV film)
Pán Chudík !
Rio 2 (2014)
Skvelá zábava s krásnou prírodou.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Som vyslovene proti mnohým ohavným scénam, pardón páni vychvaľovači. A dejovo, nevyvážené, bohužiaľ neveril som tomuto príbehu...
Santa hľadá manželku (2004) (TV film)
Príjemný vianočný film, čo pomáha chvíľu v sebe uchovať nádej, že Santa existuje. Na Vianoce na to všetci tak trochu veríme.
Interstellar (2014)
Na pochopenie všetkého, napriek tomu, že Nolan nám to vysvetľuje ako sám on vie (alebo chce), si ešte nechám nejakých tých 51 rokov, veď je to len chvíľa ... Heuréka!