Obľúbené filmy (8)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Excelentné dielo režiséra Franka Darabonta. Jednoznačne jeho i celkovo filmový vrchol. Spočiatku jednoduchý, ničím zvláštny, ťažkopádny dej, ktorému postupne vlieva iskru, kvalitu a zmysel skvelé herecké duo Morgan Freeman a Tim Robbins. Úžasná vôľa a rozum Andyho (T.Robbins) dáva každému najavo, že aj keď je niekto neprávom odsúdený, a má stráviť zvyšok života vo väzení, môže prežívať tieto časy so cťou a aj v klietke nestrácať zdravý rozum. Ten Andyho napokon pripraví dokonalý plán na útek z väzenia, ako aj pomstu najväčším beštiám väzenskej vrchnosti Shawshanku. Predovšetkým záver filmu je duši lahodiaci a dych vyrážajúci. Kto nevidel tento film, nevie, čo je filmový olymp ...
Osudový dotyk (2004)
Bravúrne spracovaný námet, žáner Sci-fi tu hrá takmer bezvýznamnú úlohu, lepšie tento film označiť trillerom. Tento film má všetko, čo má mať: zápletku, city, napätie a predovšetkým krásne ladený záver. Hudobná vložka na konci v podaní skupiny Oasis ma priam dohnala k slzám...v mojom podaní je to kúsok do TOP 5.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
21 gramov (2003)
Tri príbehy zliate do jedného, skvelá a krásna Naomi Watts, famózny Sean Penn a dovtedy nevídaný spôsob spojenia osudu troch ľudí v jeden. Nič iné ako plný počet bodov.
Training Day (2001)
Šiesty zmysel (1999)
Transformers (2007)
Jeden z najlepších akčných sci-fi filmov posledných rokov. Vizuálne a zvukovo na vrcholnej úrovni, slabší príbeh, skvelé autá (ja som sa snáď zamiloval do žltého Chevra), herecké obsadenie slušné (mladík ako záchranca strojov - super nápad) a dlhý bojovný záver trvajúci viac ako 30 min. je pre fajnšmekrov tým pravým orechovým. PS: odporúčam pozrieť najprv v kine, až potom na pc ci dvd :)