Recenzie (71)
Blade Runner 2049 (2017)
Vizuálně pěkný, ale jinak zbytečná a dlouhá, rádoby artová vyprázdněná nuda pro pozérské hipstery do kavárny Starbucks..
Čierny panter (2018)
Vůbec žádnej výbuch, dobrá řemeslná práce jo.Paradoxně nejlepší výkon podávají 2 jediní bílí herci - Glum & Hobit, což k dost rasově (korektně) laděnému filmu moc nesedí :) Škoda, že tyto agitky už cpou i do komiksových adaptací.Chápu, proč v US film tak boduje.Tady v EU ale není moc proč..
Dračí oči (2012)
Tohle už nebyl ani odpad, ale míň dát nejde.
Bright (2017)
Něco mezi Patrolou a Sebevražedným oddílem, takže za mě velká spokojenost. Will Smith je borec !
Americký zabijak (2017)
Nebýt té toporné bukvice v hlavní roli, byl by to celkem fajn film.Ale takhle to sám chudák Keaton nezachrání, i když se snaží, co může.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Tak tohle byla teda jízda !! Rozbory tu přenechám všem těm sucharským chytrolínům a zkusím si vzpomenout, u kterýho letošního filmu jsem se takhle pobavil.? U žádnýho !! Fakt bomba a velká prdel, motherfucker :))
Číslo 5 žije (1986)
Je to můj nejmilejší film z dětství a tak tu nebudu vůbec řešit nějakou kvalitu ani úroveň, sorry :)
Jeepers Creepers 3 (2017)
Creeper je teda pořád sekáč, ale sám proti debilnímu scénáři a otřesným nehercům nezmůže vůbec nic..Jedna jen za tu jeho vyladěnou rachotinu :)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Na dalšího Kingsmana jsem se těšil, protože první díl byl bomba.Na ten jistě dvojka nemá, stylovost zůstala, ubylo akce a přibyla nuda.Nejlepší je tu paradoxně Elton John a naopak scény s US prezidentem jsou naprosto trapný a zbytečný.Škoda, asi jsem měl přehnaný očekávání a to nikdy není dobrý..
To (2017)
Na TV klasiku To nemá, ale má To styl a atmosféru a proto je To celkem důstojný remake.