Recenzie (415)
Fotograf z Mauthausenu (2018)
Tema velmi tazka, ale absolutne nezvladnuta. Skoda.
Žena v okne (2021)
To sa nedalo pozerat.
Ave Mater (2016)
100% odpad.
Dievča v pavúčej sieti (2018)
Naivne, bez emocii a s hlupymi skratkami.
Ženská na vrchole (2019)
Tento film by mal byt v kategorii horor, des a hroza. To by museli inak hrat, aby to bolo aspon zle…
Tri sekundy na prežitie (2019)
Velmi zle zahrate. Velmi plytke charaktery, kde nefunguje absolutne nic.
Major Grom: Morový doktor (2021)
Rusom sa blockbuster celkom vydaril. Jasne, je to cista vykradacka, ale celkom funny. Skoda tej prepalenej stopaze, film by posobil celistvejsie.
Prime Time (2021)
A kde ostala pointa?
Do větru (2018)
Totalna sracka.
Marhuľový ostrov (2011)
Tradičná slovenská fatalistická depresia so smutným koncom.