Obľúbené seriály (10)
Odbor městské zeleně (2009)
Black Books (2000)
Community (2009)
Červený trpaslík (1988)
Stranger Things (2016)
Gumballův úžasný svět (2011)
Konečně si ČT všimlo popularity těchto ztřeštěných seriálů a nasadilo ho do vysílání ČT:D. Pohltilo mě to přesně jako Adventure Time nebo Steven Universe. Nerozumím, jak dokážou do 10 minut narvat tolik vtípků a narážek. Když jsem viděl všechny díly v originále, tak jsem si říkal, že to prostě do češtiny nejde přeložit. Ale ČT překvapilo a dabing je opravdu dobrý, občas nějaký ten vtípek nevyzní tak jak by měl, ale většinou je to fakt super. Technické provedení je boží a postavy jsou ještě lepší. Nemohu dát nic jiného než plný počet!
Čas na dobrodružství (2010)
The Angry Video Game Nerd (2004)
Viděl jsem všechny díly minimálně 3x a pořád nemám dost. Geniální počin pro všechny fanoušky starých her. Díky Nerdovi jsem se naučil pořádně nadávat a za to mu velice děkuji. ASS!