Recenzie (89)
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Neuvěřitelně levná blbost. Nebo blbá levnost.
Akumulátor 1 (1994)
Nejslabší Svěrák, po 20 letech jsem to zkouknul, jestli to nezanechá jiný dojem než před lety - nezanechalo.
Kondom hrůzy (1996)
Jak mi tohle mohlo tolik let unikat :D
Jseš mrtvej, tak nebreč (2010) (TV film)
Těžký příběh, ale skvěle zpracovaný. Double fór s "Foxem" na konci, dokonalý :D
The Last of Us (2023) (seriál)
Na úvod: Hru jsem nehrál. Hodnocení jen jako diváka: První dva díly skvělý, pak nuda-nuda šeď-šeď a zcela zbytečný, pátý díl SUPER, zbytek se dál zase utápí v nekonečných diskusích, zbytečných flashbacích… Škoda zahozeného potenciálu, mohl to být dobrý seriál. Další řady už asi vynechám.
Docent - Vražda v lese (2023) (epizóda)
Příjemná rozehrávka pro další díly. Postava Terezy Voříškové (proč zrovna Ramba, máme tolik jiných příjmení/chlapů…) je možná trochu víc pošuk než by bylo zdrávo, ale uvidíme. Ondrovi Vetchému, prosím, nedávejte dalších 20 let hrát policistu ve vedoucí úloze, prostě je to cholerický Kozák a ne… no, ani nevím jak se po prvním dílu jeho postava jmenuje. Těším se na další pokračování Strachoviny.
Aliens vs. Titanic (2017)
Totální EdWoodovština v modernějším provedení :D
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Technicky je to dost utrpení. Kamera je tupě televizní (rakurs je asi sprosté slovo), jediný vizuální postup je v DOF, grading je až nechutně barvotiskový (pohádka, jasně…)… Herci fajn, příběh fajn. O něco lepší než současná pohádková televizní tvorba.
Willow - Veľký Aldwin (2022) (epizóda)
Doplnění recenze prvního dílu: Ne infiltrace, ale tohle muselo dělat Asylum. Končím.
Willow - Záhadný nepriateľ (2022) (epizóda)
Nemohu se zbavit dojmu, že realizační tým byl napaden lidmi z Asylum.