Recenzie (18)
Interstellar (2014)
Jen krátce.Perfektní film,perfektní hudba.Líbí se mi.
Stratené mesto (2022)
V pohodě,oddychovka
Toscana (2022)
Pohodový a milý film.V dnešní době balzám.Jsem v pohodě s tímto žánrem. film.Ale je to klidu a souznění.
Ikarie XB 1 (1963)
Super film,který předběhl svou dobu a i nyní je velmi koukatelný
Moře klidu - Moře klidu (2021) (epizóda)
Zkouknul jsem najednou.Zavěr trochu podivný,ale celkem jsem neměl problém .🙂
Profesionál (1981)
Super
Votrelec 2 (1986)
Perfektní
Akce Bororo (1972)
Film jsem viděl v kině hned jak ho dávali,Byl jsem z něj překvapen já i kamarádi.V té době něco nového.Sci-fi a ještě k tomu Československá.Měl jsem rád a mám rád A.V.Friče.To na tom filmu bylo důležité. Jinak i po delším čase se na ten film rád podívám.A odpad to zaručeně není.
Horná Dolná (2015) (seriál)
Velmi jsem se bavil.Oddychovka😅
See (2019) (seriál)
Viděl jsem a nutilo mne to k zamyšlení.Líbilo se mi to a těším se na další řadu.Chápu,že někomu to nemusí sedět,ale beru to.Dobrý seriál.