Posledné recenzie (17)
Nie, nie (2022)
Veľmi pomalý nástup. Človek čaká 45 minút kým sa niečo ako tak objavi. To by som ešte prekusol ale bolo to zbytočne celé dlhé a pri konci som sa už dosť nudil a čakal kedy to skončí. Nezachránil to ani Daniel K.
Stratení na mori (2022)
To bol teda hystericky výkon. Priznam sa, že filmy s podobnou tematikou mam rad, napr. The Reef. No tomuto dielu teda max 1 hviezdu. Chaoticke, uskriekane a celkom aj scifi. Osobne som nepocitil coby len chvíľu štipku napätia. EDIT: nedalo mi to tam nehat coby len jednu hviezdu. :)
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Jedným slovom - priemer. Bolo to dost unavne. Oproti 1 a 2 slabe.